2015. december 15., kedd

Mit szeretnék karácsonyra 2015

A legtöbb blog most arról szól, hogy milyen ajándékot adhatunk másoknak. Gondoltam én meg leírom azt, hogy én minek örülnék karácsonyra. Valószínűleg egyik se lesz a fa alatt, mert idén inkább a gyereké a főszerep mi megbeszéltük, hogy csak apróságokat adunk a másiknak, de ettől függetlenül lehet, hogy ezeket magamnak is beszerzem hamarosan.

1. Fátyolmaszk Japánból

Mint sokakat engem is elkapott a maszkok iránti vágy. :) Jók ezek a fátyolmaszkok hetente egyszer - kétszer mindenképpen helyett kell adni az arcápolási rutinunkban ennek a maszknak, viszont ehhez egy gazdaságos kiszerelés szükséges. Ez a 30 darabos maszk kb. 4500 Ft így kb. 150 Ft-ra jön ki egy darab. 6 fajta van C vitaminos, Collagénes, Hyaluronsavas, Q10, Placenta, Tranexamic Acid, Astaxanthin. Egyszóval mindenki megtalálja a saját bőréhez valót.


2. Mobile Power Bank

Régóta szeretnék egy mobil töltőt, mert a legrosszabb pillanatokban képes lemerülni a telefonom. Ez a kis táskába dobható cucc életmentő lehet ilyen esetekben. 


 

3. Hajkiegyenesítő fésű

Már amikor az első videót láttam róla megfogott. Nem vagyok egy nagy hajvasaló mániás, sőt el is adtam az enyémet, mert kifejezetten utáltam, de ez nem tűnik, olyan nehéznek, a kérdés az, hogy jó-e. Lehet hogy 2016-ban beruházok egyben. :)


4. Falmatrica

A hálószobámba az ágy fölé szeretnék egy fekete - fehér falmatricát de még nem találtam meg az igazit. Valami ilyesmire gondolok:


5. Körmös dolgok

Mint tudjátok mostmár egy éve csak gél lakkot használok, úgyhogy bármilyen gél lakknak, díszítőnek örülnék. 

6. Bokszzsák

Igen jól olvastad. :) Heti kétszer járok egy speciális küzdő sportra és imádom és erősen gondolkodom, hogy egy álló bokszzsákot otthonra is be kéne szerezni. De még nem tudom hova tenném :D


Ezek a legfőbb dolgok amiknek most örülnék, ezeken kívül persze még csomó dolognak pl. könyvnek, kozmetikumnak stb.

Ti mit szeretnétek karácsonyra? Van listátok vagy szeretitek a meglepetést? 







2 megjegyzés:

  1. Azokkal a maszkokkal szemezek egy ideje. Most már csak jövőre fogok venni belőlük.
    Igazából egy szuper gépet akartam, amit végül megkaptunk Úgyhogy az én vágyam teljesült ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy teljesült, szerintem az enyém is fog szép lassan :) Jövőre mindenképpen beszerzek egy-két dolgot a listáról.

      Törlés