2015. február 9., hétfő

Memebox - BLACK FRIDAY SPECIAL EDITION #4

Még karácsony környékén és január elején jött pár darab Memeboxom melyek tartalmáról nem írtam bejegyzést. A jobb később mint soha elven elindulva úgy gondoltam, kíváncsiak vagytok rá, mi lapult a dobozkámban.

 Aki esetleg nem tudná, sajnos a Memebox teljes mértékben befejezte a nemzetközi szállítást kizárólag az USA-ban és Koreában lesz ezentúl Memebox. Alapvetően elhibázott lépésnek gondolom ezt a részükről, mert a cég ismerté tételében jelentős szerepe volt a nemzetközi színtéren található bloggereknek. De úgy látszik, ők nem így gondolják. Tudomásom szerint nem nagyon van hozzájuk hasonló jelenleg a piacon, de ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban :).

Na de lássuk a dobozkát ez a Black Friday-os sorozatból van és egészen pontosan a 4-es.


1. BENTON Snail Bee High Content Essence 60ml Full size product: 60ml ($18)

Azt hiszem ezt a terméket nem kell bemutatni. Nagyon sokat használják és szeretik, nekem eddig mintám volt belőle, de nem nagyon szerettem, most adok neki még egy esélyt hátha. Alapvetően csiganyák kivonatot és méhmérget tartalmaz, ezeknek a hatóanyagoknak köszönhetően jótékony hatása van az aknés bőrre, de ezenkívül javítja a sejtek regenerálódást és pótolja a nedvességet.



2. DEARBERRY Ice Cream Hand Cream 01 Green Tea 30ml Full size product: 30ml ($7)

Ez egy tápláló kézkrém zöld tea kivonattal. Puhává és bársonyossá teszi a kezet. Nos kövezzetek meg, de nekem még életemben nem volt olyan krémem aminek tömény tea illata van, mert ennek az van, semmi parfüm, csak és kizárólag tea, ami nálam nem túl jó pont, mert én nem bírom a teát, az illatától meg egyenesen rosszul vagyok, úgyhogy nem valószínű, hogy önszántamból ezzel fogom kenni a kezemet, de apukám szorgosan használja :)


3. SHARA SHARA Mint Tok Tok Lip Essence 8g Full size product: 8g ($8)

Ez egyfajta ajakbalzsam ami segít hidratálttá varázsolni az ajkakat, amellett, hogy feltölti az ajak körüli ráncokat, valamint elősegíti az ajkak természetes kollagén termelését. A friss menta meg a hozzáadott plusz. Imádom ezt a balzsamot, mióta megvan minden este ezt használom. A menta miatt hűsítő és bizsergető érzés és valóban látom az ajkaimon, hogy ennek hatására teltebbek. Miért nem napközben használom? Azért mert attól függetlenül, hogy jó krém, viszont elég tömény nehezen szívódik fel, viszont este nem zavar és így este kifejtheti jótékony hatását. 


4. A.H.C Miracle Multi Cream 100ml Full size product: 100ml ($78)


Na ez egy nagyon-nagyon érdekes krém, kicsit olyan érzésem volt amikor olvastam róla a kis info-t mint az Egytian Magic krémnél. Ez a krém mindenre jó. 85 % -ban növényi olajokat tartalmaz ezért 2015 június a lejárati dátuma, addig el kéne használnom ezt a nagy tégelyt. Mi mindenre jó? Segít a sejtek regenerálódásában, megköti a vizet, eltávolítja az elhalt hámsejteket. És mindezek mellett mentes a következőktől: paraben, alcohol, benzophenone, mineral oil, and formaldehyde. Használható arckrémnek, éjszakai pakolásnak, masszázs krémnek valamint ajakbalzsamnak egyaránt. Mivel érdekes állaga van és egy vékony filmréteget hagy a bőrön ezért inkább éjszakai pakolásnak vagy ajakbalzsamnak gondolnám, még nem használtam, de ki fogom próbálni mindenképpen. Akit érdekel az INCI-je itt megnézheti.



5. CHEEKROOM Lip & Eye Remover 100ml Full size product: 100ml ($12)

Ez egy sminklemosó ami elég érdekes. Két alapvető összetevője van a cíclomethicone és a rózsavíz, a papír állítása szerint a legmakacsabb vízálló sminkkel is megbirkózik és mégis kíméletesen tisztít. Az üveg is érdekes, használat előtt fel kell rázni, de még így is látszik, hogy a két komponens mennyire elválik egymástól. Még nem próbáltam, de kíváncsi leszek rá.


Alapvetően elégedett vagyok ezzel a dobozkával, sok új és érdekes termék volt benne, illetve olyanok is, amiket eddig nem ismertem, de lehet, hogy a jövőben majd keresni fogom őket.

Vélemény?




1 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak tűnnek és érdekesnek is :) Kíváncsi vagyok a további tapasztalataidra :)

    VálaszTörlés