2015. február 11., szerda

Uriage Isofill Intenzív Ráncfeltöltő Szérum - Teszt

Még tavaly volt alkalmam a Kremmania.hu oldalnak hála tesztelni ezt a terméket, egyike voltam a 10 szerencsésnek. Később a pixiboxban is volt minta, de mivel én teljes kiszerelést kaptam, ezért minden tekintetben tesztelni tudtam.


A képen láthatjátok, hogy nemcsak szérumot rejtett a dobozka, hanem krémmintákat is.

Amit ígér azt megtaláljátok a Kremmania.hu oldalán. A lényeg, hogy bőrfeszesít és a ráncokat feltölti hosszútávú használat esetén.

Vélemény:
Kezdjük a külsővel, tetszetős halványlila kis doboz, a benne lévő szérum 30 ml-es kiszerelésű, engem a régi típusú orrcseppekre emlékeztet, csak szebb design-ban.

Itt el is jutottam oda, hogy miért nem tetszik a csomagolás, nos ez egy pipettás változat, ami egyáltalán nem komfortos. Oké abban jó, hogy nem kell belenyúlni a szérumba így higiénikus, de a felvitele, ha a kezemre teszem ahhoz túl folyós, úgyhogy én úgy szoktam, hogy felszívom a pipettával a kellő mennyiséget majd közvetlenül az arcomra viszem fel és csak utána oszlatom el kézzel, szóval macerás, de lehet, hogy el vagyok kényeztetve a koreaiak által ahol a pumpás kiszerelés mindennapos. 

A szérum maga nagyon bársonyos könnyű textúrájú. Nagyon könnyű eloszlatni és gyorsan beszívódik. Rögtön lehet érezni, hogy kicsit feszül a bőr utána, viszont egy vékony filmréteget hagy, ami nem igazán tetszik. Meglepő módon az én bőröm (kombinált) nem igényelt plusz hidratálást a használatakor. Próbáltam este és reggel is, Végül a reggeli rutinom része lett, smink alá tökéletes és így a pár óráig tartó feszesítést is élvezhetem, ami valljuk be reggelente nem rossz. :)

Összegzés:

Nem mondom, hogy rossz, de nem csökkenti a ráncokat és a feszesítés ideig-óráig tart. Ha valakinek mondjuk randi előtt szüksége lenne szép bőrre, akkor melegen ajánlom neki. Mivel nem egy olcsó szérumról van szó, azért meggondolandó a beszerzése. Én a magam részéről, nem fogom újravenni. Az értékelésem pedig 3/5

Ti használtátok már? Vélemények?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése