2015. május 26., kedd

Braun Silk-épil 9 teszt - végeredmény

Amikor kb. 3,5 héttel ezelőtt megkaptam a kis szerkezetet nagyon, de nagyon örültem neki. Egyből neki is álltam a tesztelésnek, melyről már itt olvashattatok.



De lássunk neki mire is jutottam, kezdjük a pozitívumokkal:

  • gyors és alapos 
  • ergonomikus kialakítás 
  • gyors töltés 
  • jó akkutartalom 
  • könnyű kezelhetőség


Nagyon tetszik a készülék színe és a kézre álló design. A készülék maga az epilátor részből, egy borotva/trimelő fejből áll valamint van egy külön készülék az arcszőrzet epilálására. Nagyon könnyű tisztítani, a különböző egységek cseréje pedig pofonegyszerű. 

Egy nagyon fontos pozitívuma, hogy fürdés alatt is használható, így az érzékenyebb területek epilálása sokkal gyengédebb tud lenni. Nagyon alapos és külön jó, hogy egy beépített lámpa segíti a kósza szőrszálak becserkészését Az arcepilátor része elemes és nagyon könnyen használható. Összeségében nagyon meg vagyok elégedve vele és a mindennapjaim része lesz az tuti, kiemelt hellyel a fürdőszobában    



Azt megfigyeltem, hogyha nem radírozom le előtte a lábam, akkor vékony fehér csíkokat hagy a hámrétegen, persze ez nem baj, sőt fel is hívja a figyelmemet, hogy radírozás. Ez egyébként minden epilátor használatánál fontos, hiszen a gyantával ellentétben itt nem szedi le az elhalt hámréteget a gép. Viszont a gyantázásnál rengeteg a kósza szőrszál és ki kell várni amíg megnő rendesen, addig nem is lehet gyantázni, ezzel a kis géppel viszont már egész kicsit szőrszálak esetén is jól jöhet ez a kis gépezet. 

A borotváló és trimmelő rész szintén teszi a dolgát, olyannyira, hogy nekem eddig volt egy külön gépem a bikini tájékra, viszont ezzel a kis géppel sokkal alaposabban meg tudom csinálni és a másikkal ellentétben sose csípte be a bőröm, úgyhogy ennek a funkciónak csillagos ötös. 

Az arcszőr eltávolító, mint már írtam elemmel működik és nagyon hatékony, én leginkább a szemöldökömnél használom, ha sikerül kitalálnod a módját, hogyan is kell rendesen használni, akkor nagyon szuper és sokkalta hatékonyabb, mint a csipesz vagy a gyanta.






Sajnos a zuhanyzás közbeni használatnál vigyázni kell mert csúszik, egy gumis réteg szerintem segíthetne ezen. Ehhez a modellhez nincs töltőállvány, ami azért megkönnyíti a töltést. Kicsit fájlalom, hogy nem lehet külön tartozékokat venni hozzá, pl. a bőrradírozó rész érdekelne, mivel az alapkészülékre ez minden további nélkül rászerelhető ezért nem tudom, hogy miért nem lehet külön kapni.

Összeségében nagyon megszerettem ezt a készüléket, tényleg nagyon gyors és ha nem is tart 4 hétig a végeredmény, de semmi perc alatt végig lehet szaladni vele a lábon és már kész is. 

Nos ami az árát illeti, nem olcsó hiszen ez a csomag 51.900 Ft-ba kerül. De ha összeadjuk, hogy hány eszközt kapunk egyszerre (epilátor, trimmelő, borotva, arcepilátor) és még hozzávesszük a kozmetikusnak kiadott forintokat a szőrtelenítésnél, akkor már nem is tűnik olyan drágának ez a beruházás. 

Nektek mi a véleményetek? Használtok epilátort?

2 megjegyzés: