2015. május 15., péntek

Nem váltak be termékek I.

Úgy gondoltam, hogy most egy olyan bejegyzést írok amelyben olyan termékeket hozok nektek amik nekem nem váltak be. Persze ez csak az én véleményem :) Kezdjünk is neki.

1. Az első egy rossmannos saját márkás Lovely pirosító. Ásványi arcpirosító 05

Mint tudjátok nem vagyok egy nagy sminkes, de azért pirosítót még én is használok :) Ez a természetes barackos árnyalat nagyon megtetszett, úgy gondoltam, hogy egy természetes arcpírt fogok kapni, ha használom. Sajnos csalódnom kellett, konkrétan nincs színe, ha felviszed az ecsetre akkor max. kis csillogást kapsz vissza az arcodon semmi mást, úgyhogy nem is tudom mit kezdek majd vele, mert használni, azt nem tudom. :(


2. Alverde eye-catcher szempillaspirál


 Az első DM kedvencek dobozomban volt ez a zabrostokat tartalmazó speciális dúsító keféjű szempillaspirál. Nekem nem vált be, az egyik legnagyobb bajom vele, hogy maszatol és potyog. Én annál jobban nem utálok semmit, mint amikor pandamacivá válok a szempillaspirál potyogása miatt. Úgyhogy ez is ott pihen a polcomon, mert nem nagyon használom.

3. Schüssler féle mélyhidratáló krém nr. 8


 Ez a vízhiányos bőr és narancsbőr kezelésére kifejlesztett krém, amely a leírás szerint helyenként zsíros és tág pórusú bőrre nagyon hatásos. Sajnos nem nálam :( Nekem túlságosan zsíros ez a krém, nehezen szívódik fel és olyan maszkhatása van, úgyhogy maximum testápolónak fogom elhasználni.

4. Clinique Moisture Sheer Tint - Blond árnyalat


Ez egy színezett hidratáló, a legfőbb bajom vele, hogy olyan semmilyen, nem fed semmit, picit színez, a hidratálása olyan közepes, viszont fénylik tőle az arcom, úgyhogy egyelőre nem tudom mit kezdek vele.

5. Gwdihu Cherry lip balm


Ez még egy pixibagben volt, nem tudom megszeretni, ha melegben van kifejezetten folyós lesz az állaga, de az ajkakra felvíve is olyan olajos hatást kelt és egyáltalán nem hidratál.


Ezek az én nem szeretem termékeim jelen pillanatban, ti hogy álltok ezzel a kérdéssel, van olyan termék amit nem szerettek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése