2015. június 26., péntek

Beauteque szépség csomag - 2015 június

Mint tudjátok nagy koreai kozmetikum rajongó vagyok. Egy-két terméket leszámítva eddig nem csalódtam a dolgaikban. Mivel a Memebox megszűnt ezért kerestem a lehetőséget, hogy mivel lehetne kiváltani. Erről a csomagról már írtam nektek korábban, itt tudjátok elolvasni.

Úgy döntöttem, hogy most jött el az ideje annak, hogy kipróbáljam ezt a csomagot. Mindig a hónap közepéig lehet megrendelni az adott havi csomagocskát, tehát aki most szeretné megrendelni a júliusit annak július 15. van ideje ezt megtenni. Első alkalommal nincs választási lehetőséget, viszont ahogy beléptek a második hónapba küldenek két termék esetében egy kérdőívet, hogy az adott termékből melyiket szeretnéd. Erről majd írok a post végén. De lássuk mi volt a csomagban, mennyire érte meg:


A hónap témája "Sizzling Summer" és egy nagyon cuki kicsit francia ihletésű neszesszert kapunk. Fontos, hogy itt nem dobozban érkeznek a termékek, hanem egy nagy borítékban, ami rejti a neszesszert és a termékeket. Nem céljuk minden egyes terméket belepréselni a neszesszerbe, oda csak pár darabot tesznek bele, a többi a borítékban van. Itt is van összefoglaló papírlap, ami tartalmazza, hogy mi mire jó és hogy mennyibe kerülne egyébként. Maga a neszesszer nagyon jó minőségű és amin totál elcsodálkoztam vízhatlan anyagból készült, úgyhogy strandra tökéletes útitárs lehet.

                            


1. May Island Peach Hand Cream 35g, 6$ (az ebayen 8,40$)

Először azt hittem, hogy Tonymoly, mert nekik is van egy ugyanilyen kiszerelésű termékük, de nem, ez egy másik márka ami kb. a duplájába kerül, mint a Tonymoly hasonló terméke és egy picit nagyobb is. Nagyon szeretem a koreai csomagolást, ez  egy őszibarackos tápláló kézkrém isteni barackillattal. Az állagát tekintve egy könnyű textúrájú jól beszívódó krém. Nagyon kíváncsi leszek rá - sajnos a Tonymoly banános kézkrémje hosszútávon nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, de most itt az utánpótlás. :)

                           
                            
                            



2. TonyMoly Timeless EGF Second Skin Eye Goggles, 7$

Ez egy szemmaszk, olyan mint egy nagy napszemüveg, legalábbis, ha hinni lehet a csomagolásnak. A csomagolásán az van, hogy ránctalanító, fehérítő és fiatalító hatása van. Nekem találták ki ;) Van benne 0,1% bambusz kivonat, 0,1 ppm EGF, Q10. Ha valaki kíváncsi a pontos összetételére, itt megtalálja.


                  
                  



3. Witch's Pouch Collagen sminklemosó 10$ 

Az igazat megvallva már van egy koreai sminklemosóm, de bevallom őszintén nem használtam még, mert micellás vizet használok, de ki fogom próbálni. Az érdekessége ezeknek a sminklemosóknak, hogy nem egyneműek. Használat előtt fel kell rázni, hogy a különböző hatóanyagok összekeveredjenek. Ha nem rázzuk fel tökéletesen látszanak, hogyan válnak el egymástól a különböző alkotórészek. Ez azért érdekes, mert ez a második sminklemosóm ami ilyen és itthon még nem nagyon találkoztam ezzel a kombinációval. De ki fogom próbálni és beszámolok róla ígérem :) Ami a terméket illeti Collagen mellet egy csomó olajat  is tartalmaz úgymint szőlőmagolaj, olívaolaj, jojoba és elvileg a vízálló sminket is lehozza. 


                        


4. Tonymoly vattapamacs 4$

Ezt a csomagolást nem lehet überelni, olyan mintha vattacukor lenne, kedvem lenne beleharapni, de komolyan. :) 

                       


5. iCharming Körömlakk 5$

Igazi nyári szín, bár én géllakkot használok, de azért el fog fogyni :) Mindenesetre a cuki csomagolás itt is megvan. Nagyon tetszenek a virágok a kupakján.


                         


6. Baviphat őszibarackos peeling gél - mini 5$

Nos ez nem újdonság számomra, ebből használom a nagy kiszerelést, tesztet itt olvashattatok róla  Viszont ez a verzió nyaralásra jön velem, pont neszesszer méret :)


                          


7. Baviphat epres méregtelenítő maszk 26$

A végére hagytam a legjobbat, már régóta szemezek ezzel a maszkkal, de valahogy sosem rendeltem meg, most viszont itt van és amellett, hogy ismét bővült a cukidoboz gyűjteményem, igen ígéretes a termék Ez egy mélytisztító agyagmaszk, ami pórusösszehúzó és nem mellesleg kontrollálja a faggyútermelést is, ami az én kevert bőrömnek szenzációs lehet. A Kremmania.hu-n is ódákat zengenek róla, úgyhogy ki is fogom próbálni és természetesen írok róla tesztet is majd. :)


                           
                           
                           




Összességében nagyon meg vagyok elégedve ezzel a csomaggal, csupa olyan dolgot küldtek amelyeket használni fogok, a neszesszer is szuper. A csomag összértéke 64$, én mivel volt egy kuponkódom így 10 %-ot spóroltam az amúgy 24$+8,95$ díjból. 

És akkor lássunk egy kis ízelítőt a júliusi csomagból, hátha valaki kedvet kap, ezek közül kellett választani:

Itt én az alma vagy eper párost választottam, mert imádom a gyümölcs illatú tusfürdőket, úgyhogy mindegy melyik jön majd :)

Bevallom őszintén itt elfelejtettem melyiket választottam, de szerintem a Pleasure Pinket :)

És a végére egy spoiler :

Imádom a Jeju Hallabong termékeket a Memeboxban is volt anno egy szérum, azóta az a kedvencem. 

Kíváncsian várom a véleményeteket, hogy tetszett a csomag?

2 megjegyzés:

  1. Hát csudafinom kis termékek voltak a csomagban :) Biztos szuper jók, de gondolm majd ha tesztelted írsz róluk bővebben is :) Legalább is remélem :)

    VálaszTörlés