2015. október 7., szerda

Ebay, Dresslink, Aliexpress haul

Mostanában nem nagyon van időm bejegyzéseket írni, mert mióta kicsi lányom elsős lett, baromira elveszi minden időmet, hogy tanuljak vele munka után. De azért igyekszem, van pár post most a tarsolyomban, úgyhogy nem maradtok olvasnivaló nélkül. 

Sok mindent rendeltem az elmúlt időszakban a különböző külföldi oldalakról, most ezt mutatom meg nektek.

Dresslink.com  - erről az oldalról, már több bloggernél hallottam, körülnéztem és csináltam egy próbavásárlást, amit tudni kell, hogy ennél az oldalnál bár van postaköltség, de van egy free shipping zóna ahol minden ruhát ingyen szállítanak, én innen választottam.

Két ruhát rendeltem az első egy elvileg miniruhának mondott tunika. Nos 175 cm-nél baromira nem miniruha :), de ezt már akkor tudtam amikor megrendeltem, egyébként teljesen jó és kényelmes viselet. A másik egy fekete ruha, ilyen ruhám már van farmer hatású, gondoltam nagyon nem lőhetek mellé, ha ugyanolyan fazont rendelek és valóban nem, szuper a ruci, jó a méret is, úgyhogy meg vagyok elégedve :)






Ahogy Enikő a Kialakító blog írója szokta mondani jöjjön az Ebay mennyországból rendelt cucc. :)

Rákattantam a hosszú láncokra, valahogy ez nekem sokkal jobban tetszik mint a mostanában divatos statement nyakláncok. És ha már egyszer kattanás van, akkor egyből kell sok, nem ám csak egy :) Íme: 





A lányomnak a két baglyos és a kulcs alakú a kedvence. Nekem mindegyik tetszik :)

Maradjunk az ékszereknél, rendeltem két fülbevalót is, nem túl nagyok, de azért látványosak:



Én az anti sminkes imádom az ecseteket, úgyhogy abból is rendeltem két készletet, az egyik ebay a másik Aliexpress. :)

Az ebayes egy utazókészlet, szerintem szuper. A kis tasak meg csak hab a tortán


Ez pedig egy Aliexpresses rendelés volt, ahol ennyi ecsetet adtak 4 $-ért, ezek azért nem a legjobbak, nekem kicsit túl mű hatást keltenek, de van benne pár használható darab. 


Ezt az ecsetet pedig már láthattátok a facebookon, egy nagyon jó kontúr ecset amit Ancsánál a Szépség negyven felett blog írójánál láttam és azt kell mondjam szuper jó ecset, még kezdőknek is :)



Rákattantam a színezésre, gondoltam kipróbálom a koreait is, úgyhogy ez a 18 darabos készlet landolt a kosaramban az Aliexpressen, meglepően jók egyébként.


Ti honnan szoktatok rendelni, mik a favoritok?














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése