2015. november 14., szombat

Joy napi szerzemények

Régen volt már post, gondoltam itt mutatom meg miket vásároltam az elmúlt pár napban. Mivel ki voltam fogyva, ezért leginkább smink cuccokat vettem.

F&F Tesco, itt is volt egy 20 %-os kuponom és megleptem magam egy pulloverrel, leginkább a színe tetszett meg és az, hogy pihe-puha, de tényleg. 2990,- volt ebből jött le a 20 %


A többi kuponomat pedig mind a DM-ben váltottam be és persze bekerült a kosaramba pár darab ami nem akciós volt :)


Nézzük sorba először hajápolás, két terméket vettem az egyik a Schwarzkopf Gliss Kur kifésülést könnyítő spray, ezt legfőképpen a lányom hajára szoktam használni, mert göndör haja van és elég nehéz vizesen bontani, ezzel meg pikk-pakk. A másik a Dove hajolaja makadám dió kivonattal ezt a hajvégekre szoktam használni én is és a kicsi lány is :) Ehhez is volt egy kuponom bár nem Joy, hanem máshonnan, de 50 %-ot ért. 


Szem és szemkörnyékre való való termékek közül hármat választottam: 
1. Alverde szemöldök formázója, már régóta nézegettem, most meg jól megvettem a kuponnal, remélem beválik.
2. S-he smokey eye pen - úgy gondoltam, hogy ez az én minimál sminkemhez is elengedhetetlen kellék.
3. Maybelline szempillaspirál - imádom, úgyhogy kellett az utánpótlás


Szájra való termékek közül kettőt választottam:
1. Labellonak az ajakvaját, ez nem kuponos volt, de úgy gondolom a hidegebb napokra tökéletes lesz, ráadásul szárazak az ajkaim, úgyhogy egy kis plusz hidratálás belefér. Reménykedtem, hogy a Pixibagben ilyen lesz, de sajnos nem ez volt, úgyhogy beszereztem. :)
2.Astor Lipcolor Butter 020 Flirt Natural árnyalat, nem vagyok egy nagy rúzs mániás, azért fogott meg ez a termék, mert egyben hidratálja is az ajkakat, ami nálam több mint szükséges. Szóval landolt a bevásárlótáskámban :)

Mivel az esetek 90 %-ban BB krémet használok, de azért kell egy alapozó, a L'oréal  True Match alapozója mellet döntöttem 04 Sand árnyalat. Az 50 %-os kuponnal, szerintem ez egy nagyon jó választás volt és blogokon is jókat olvastam róla. 


És igen, a DM-es micellás víz is bekerült a kosaramba én a vegyes bőrre valót vettem meg kíváncsi leszek milyen :)

A kakkuktojás :) A múltkori internetes vásárlás napján írtam a Facebookon, hogy rendeltem a Ziajától, mert nincs szállítási költség, nagyot nevettem mert kiderült, hogy abban az irodaházban vannak ők is, ahol dolgozom, úgyhogy átsétáltam hozzájuk a rendelésemért :) Ezek az első termékeim tőlük. A narancsos bőrradírozót és a kókuszos testvajat rendeltem meg és kaptam jó pár mintát, amiből a kecsketejes kézkrém tuti a következő amit meg fogok rendelni, mert olyan utána a kezem, mint a bársony és most nem túloztam  :)

 





2 megjegyzés:

  1. Érdekes, blogos körökben mennyire hasonló dolgokra állnak rá az emberek...Én Glamour-napokon szereztem be egy ilyen alapozót (N1 árnyalatban mondjuk, mert én "hófehérke" vagyok), viszont Glamour- és Joy-napokon is vettem ilyen Astor ajakkencét (illetve előbb egy élénk pirosat, most meg egy ilyen sötétebb, szilvás-bordós-nem tudom milyen árnyalatot)...Sajnos még egyiket se volt lehetőségem kipróbálni, és most éppen úgy néz ki, hogy egy darabig nem is lesz (bonyolult költözködős dolgok vannak folyamatban xD)...De valszeg mire beköltözünk vége lesz a vizsgaidőszaknak, és akkor a vizsga ajándékaim (tőlem magamnak) ezek a termékek lesznek...illetve az, hogy végre használhatom őket...annyira várom már...*-*

    Egyébként a micellás víz bevált? :)
    (Én is kombinált bőrű vagyok, és nekem a Garnier nem igazán jött be...Krémmánián is néztem már, de max 10 véleményt /egy oldalnyi véleményt, de nem számoltam meg/ leltem csak, és ezeknek is a fele kb nem vegyes bőrű volt...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a Glamour napok kimaradt, nem vagyok egy nagy sminkes, de azért néha néha kell egy kis tunning. :) Ezekről meg jókat olvastam, úgyhogy ezért esett rájuk a választásom. A költözködéshez kitartás, a vizsgaidőszakhoz meg egy jó nagy kalappal. :) Mondjuk ha rámolok mindig rácsodálkozom dolgokra, hogy jé nekem ilyen is van :)

      A micellás vízről nem tudok még mit mondani, még van egy kis garnier, ha az elfogy, jöhet ez, majd írok róla ha leteszteltem :)

      Törlés