2016. február 26., péntek

Hogyan tovább, avagy a blog és én :)



Mint látjátok új arculatot kapott a blog, új időszámítás jön. A legfőbb problémám a régivel az volt, hogy nem éreztem magaménak amit láttam, nem én voltam. Amikor másfél évvel ezelőtt elkezdtem írni akkor még kerestem az utamat, aztán az elmúlt egy évben rengeteg dolog történt velem és mostanra érett meg bennem az elhatározás, hogy változtatni kell. Az elhatározást tett követte, megterveztem az új logot, illetve a blog új arculatát. Ez már inkább én vagyok és elkezdhetek olyan dolgokról írni, amik érdekelnek. 

Miről fog szólni a blog:

1. Vásárlás, kívánságlisták

Itt elsősorban az ebay és aliexpress rendeléseimre gondolok, függő vagyok :) Mindig beszerzek valami kütyüt, vagy apróságot, ha egy hónapban nincs rendelésem akkor már rosszul érzem magam, úgyhogy egyrészt kívánságlisták lesznek, másrészt szerzemények. 


2. Koreai kozmetikumok, beauty dobozok

Szeretek új dolgokat kipróbálni ezért gyakran szoktam beauty dobozokat rendelni és ezekről szívesen is írok. A másik dolog a koreai kozmetikumok, nos az arcápolásomban szinte csak ilyen termékek vannak, ezért szívesen megosztom a tapasztalataimat ezekkel kapcsolatban, hiszen nem mindenki mer kintről rendelni. 

3. Könyvek

Imádok olvasni, bár mostanában elég kevés időm marad rá, de ha tehetem akkor szívesen olvasok különböző témákban, ezért lesz könyvajánló is a blogon, de kizárólag olyan, ami említést érdemel, mert szerintem vagy hasznos, vagy izgalmas, vagy nem átlagos. :)

4. Gyerek

Van egy lányom, vele kapcsolatban szívesen írom meg a tapasztalataimat, miket próbáltunk ki közösen, miket csináltunk, mit tervezünk stb.

5. Köröm

Kb. 1 évvel ezelőtt kezdtem el gél lakkozni, mivel az itthon áraktól dobtam egy hátast ezért ismét az ebay, aliexpress felé vettem az irányt és találtam egy nagyon jó márkát megfizethető áron. Azóta a készletem enyhén szólva is megnőtt, úgyhogy erről a témáról szívesen beszélek és a blog statisztikáját elnézve ezt a postomat szerették a legtöbben. 

6. Konyha

Imádok főzni és újdonságokat kipróbálni, úgyhogy szerintem erről is jön egy-két post. :)  

Ezek a tervek, remélem, hogy a jövőben minőségi és érdekes tartalommal jövök, amit érdemes lesz olvasni. Tartsatok velem és térképezzük fel együtt a bennem rejlő lehetőségeket. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése