2014. november 10., hétfő

10 dolog amiért utálok vásárolni

Mostanában rengeteg blogon olvasok a Glamour napokról vagy a JOY napokról, amikkel alapvetően semmi bajom nincs, sőt jómagam is szeretem az akciókat. Most jön a DE, avagy összeszedtem 10 dolgot, hogy én miért utálok vásárolni :) 



  • Az IDŐ! Kisgyermekes, dolgozó anyukaként az első és legfontosabb probléma az IDŐ, így nagybetűsen, nehéz a logisztika, gyerekkel vásárolni meg nem a legideálisabb.  
  • A parkolás. Gondolom mindenkinek megvan, hogy a bevásárlóközpont parkolójában a negyedik körödet teszed meg, közben egyre idegesebb leszel és mire találsz parkolót addigra már nincs is kedved vásárolni. 
  • A tömeg. Amikor a bevásárlóközpont tele van céltalanul window-shoppingoló emberekkel, mert a plázázás hétvégi program úgy általában, főleg karácsony közeledtével. 
  • Az úgynevezett akciók. Sajnos kis hazánkra abszolút jellemző, hogy az akciós termékek nem is akciósak, megemelt árból csinálnak egy akciósat. Persze javuló tendenciát mutatunk ezen a téren, de azért sokszor belefutottam ebbe még így is az elmúlt években. Ez akkor idegesítő leginkább, ha célirányosan mész és előtte már megnézted a termék árát, de tudod hogy két nap múlva akció lesz. Az érzés leírhatatlan amikor ezek után hoppon maradsz, a szó negatív értelmében :(
  • A túlköltekezés. "Csak egy zsemléért ugrottam le" típusú mondatok egyszerűen nem működnek. :) Szerintem mindenki járt úgy, hogy csak valamiért ugrott le a boltba, de meglátott valami akciót és persze meg kellett vennie. Na velem ez rendszeresen előfordul, de gondolom nem vagyok egyedül ezzel. 
  • Sosincs az amit keresel. Megkapod az akciós újságot, vagy kivágod a kupont, aztán elmész vásárolni és igen, pont az a termék nincs amit kinéztél, vagy van, de nem a Te méretedben. Vagy van, de arra nem vonatkozik akció. 
  • A hezitálás. Megvegyem, ne vegyem. Jó lesz, nem lesz jó. Kisebbet vegyek vagy nagyobbat. Nem túl drága stb. stb. Egyszer az életben biztos előjön ez az érzés. Aztán, ha nem veszed meg, akkor otthon elkezdesz rajta rágódni, hogy mégis meg kellett volna venni. :)
  • Az eladó vagy annak a hiánya Igen, végre megtaláltad, hogy mit szeretnél venni, de kérdésed lenne, nos kétfajta eladó létezik az egyik végig a nyomodban van és halálra idegesít azzal, hogy kétpercenként megkérdezi, hogy "Segíthetek?" a másik véglet, amikor az eladó kámfort játszik, hogy nagyítóval kell végignézned az üzletet mire megtalálod. 
  • Októberi karácsony Annál nyomasztóbb nincs amikor már októberben karácsonyi énekeket hallasz a bevásárlóközpontba lépve és minden tele van karácsonyi dekorációval. Értem a lényegét, hogy miért kell, de akkor is utálom.
  • A kimerültség. Végre otthon, megvetted amit kellett vagy nem kellett és mozdulni nem bírsz olyan fáradt vagy, mintha mondjuk két vagon szenet pakoltál volna ki. Egyszóval ki kell pihenned a vásárlást. :)
Nos ez az én 10-es listám, várom a Ti véleményeteket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése