2014. november 11., kedd

Csillámtetoválás otthon

Mostanában elég "menő" dolog egyes rendezvényeken az arcfestés mellett a csillámtetoválás. Jópofa dolog, mert legalább a ragasztó minőségétől függően 1-3 hétig fent van és szép fokozatosan kopik. Viszont az átlag ára 900 Ft, nos nem vagyok nagy kreatív guru, de úgy gondoltam, tudom én ezt otthon is. :) Az ebay-en rendeltem egy szettet, ami még nem érkezett meg, íme:


Kemény 700 Ft volt, de nem bírtam magammal. Hétvégén ellátogattunk az egyik kínai játszótérre a kettő közül, nevezetesen a Sárkánycenterbe. Lányomnak akartam valami ünneplős ruhát, de nem jártam sikerrel sajna, viszont megláttam az egyik standon a csillámtetoválás kellékeit. Gondoltam kipróbálom, vettem két sablon, három csillámot és egy ragasztót.


Lányom teljes izgalomban mondta, hogy na akkor most menjünk haza :) Hazaérve nekiálltunk a műnek. Nos bevallom katonásan az első sablon kuka lett, mert rosszul vettem le a ragasztót róla. Béna vagyok na. :) De a második már jó lett. Ecsetem van otthon, úgyhogy azt nem vettem külön. A ragasztóval egy bajom volt, ha láttatok már béna ecsetet, na ennek az van. Konkrétan 3-4 szál az ecset. Borzasztó, na mindegy megugrottam az akadályt és íme a végeredmény, szerintem egész vállalható lett, de még majd ügyeskedünk:


Ki próbálkozott otthon már hasonlóval? 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése