2014. december 8., hétfő

3W Clinic Natural Bőrkiegyenlítő Áttetsző Fixáló Púder (3W Clinic Professional)

Jöjjön megint egy kis koreai termék, amit egész egyszerűen imádok. Nemcsak az ára, hanem a hatása miatt is. Elnézést, hogy nem saját képeket teszek be, de az enyém, már nem túl fotogén. :) Ez a kis áttetsző púder ragyogó, selymes és hidratált bőrt eredményez. Ez a  kis tégely 30 g púdert rejt, a csomagolása nem túl szép, ez azért is érdekes, mert a koreaiaktól megszoktuk már az ultracuki dobozkákat, na ez nem az. Egy sima egyszerű piros papírdobozban érkezik és a tégelye is egy sima műanyag kicsit retro dobozka.
Az e-bay-en 2100 Ft-ért lehet kapni, nagyon-nagyon sokáig elég én BB krém fölé szoktam használni a legnagyobb előnye, hogy nem porzik, nem ül be a pórusokba, nincs maszkhatás, hanem egységes szép bőr van. Nekem kombinált bőröm van kb. 4-5 órát bír, anélkül, hogy hozzányúlnék.



A púder háromféle színben kapható No. 10 gyöngyház, No. 21 Light, No. 23 Natural Beige.

Nekem a 23-as van meg, teljesen jól passzol a bőrömhöz. Sokan azt mondják róla, hogy porcelánbaba fejet csinál, szerintem nem, inkább csak kiegyenlíti az arcbőrt anélkül, hogy poros hatása lenne. 

Ha kinyitjuk a dobozt egy szivacsot látunk, alatta egy műanyag apró lyukakkal és alatta a termék. A szivacs részét valaki vagy szereti vagy nem. Én csak azt használom szerintem tökéletesen teszi a dolgát. De persze ecsettel is lehet vele dolgozni.

A másik nagy kedvencem ebben a púderban, hogyha véletlenül ráporolom a fekete ruhámra, akkor sincs para, mert anélkül eltávolítható, hogy nyomot hagyna. 

Úgyhogy aki egy transzparens fixáló púdert keres, annak ez a tökéletes választás. Próbáljátok ki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése