2014. december 15., hétfő

Fogkrém tesztek - avagy fogkrémek az egész családnak

Azért írom ezt a posztot, mert most tényleg nemcsak az én véleményem lesz itt, hanem a páromé és a lányomé egyaránt.

1. Signal White for men
Ez a fogkrém egy korábbi DM kedvencek dobozban volt és akkor újdonságnak számított. Használni viszont nemrég kezdte csak a párom (néha én is :))



Impozáns fekete kék csomagolás valamivel nagyobb mint a normál fogkrémek. Szóval ránézésre ötös. Nikotin, kávé és egyéb elszíneződések ellen hatásos, azért for men, mert a férfiak bizonyítottan többet fogyasztanak ebből, a gyártó állítása szerint. Maga fogkrém illatra enyhén mentolos,  kék színű zselé. 

És most a párom véleménye: "Borzasztó, vegyél egy rendes fogkrémet. Olyan érzés mintha fogat se mostam volna, a fehérítést meg egyáltalán nem látom. Nem szeretem és kész. "

Nos, hát ez sajnos nem túl impozáns, én is kipróbáltam és nekem se jött be. Nekem nem elég mentolos és talán a kék színe miatt optikailag egy picit fehérít, de lehet, hogy csak bebeszélem magamnak. Szóval 5/2 

2. Rembrandt toothpaste
Már nagyon régóta keresek egy olyan fogkrémet ami hatásosan fehérít. Sokfajtát kipróbáltam, de igazán jót nem találtam. a hazai kínálatban. Az egyik kedvenc oldalamon a kremmania.hu-n találtam erre a fogkrémre, amiről nemcsak a hazai oldalakon, de a külföldi oldalak blogerei is ódákat zengenek. A baj az, hogy Magyarországon sajnos nem lehet kapni, marad az ebay. Találtam egy tengerentúli eladót aki viszonylag normális áron adja. Így postaköltséggel együtt kb. 3000 Ft-ra jön ki, nem olcsó, de gondoltam egy próbát megér.


Nos amikor megkaptam egy nagyon duci csomagolás fogadott, erre fel voltam készülve, mert az oldalakon is írták, hogy a peroxid miatt felpuffad a csomagolás és tényleg. Elkezdtem használni, nem mondom, hogy csodaszer, de a nálunk kapható "fehérítő" fogkrémekhez képest ez egy szuper termék. Tényleg fehérít, látványosan. Én már a második tubussal használom. Legelőször nagyon érzékenyek lettek tőle a fogaim, de ez kb. egy hét után elmúlt. Nem ez a fő fogkrémem az ára és a peroxid káros hatásai miatt, de heti 2x biztos beiktatom. Aki ki szeretné próbálni, annak ezt az eladót ajánlom.  A pontszáma pedig 5/4


3. Vademecum Junior almás

Legyen itt egy gyerekfogkrém is :) Nos ez egy almás zselés fogkrém. A lányom szerint "csípős". Ő nagyon szereti, én kevésbé. Megmondom őszintén amikor az első tubust vettük, majdnem kidobtam, mert azt hittem romlott. Szerintem baromira nincs jó illata, almásnak almás, de inkább, olyan állott romlott almás. De a későbbiekben rájöttem, hogy alapból ilyen nincs baja a terméknek :) Egyébként nem habzik túl, jól tisztit, a végefelé kicsit nehezen jön ki a tubusból. A pontszáma a lányom miatt 5/3



Remélem tetszett a poszt, kinek mi a kedvence? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése