2015. március 12., csütörtök

Crystal Nails ONE Step Gelpolish Starter Kit

Ígértem nektek egy gél lakkos bejegyzést kezdjük először a karácsonyi ajándékommal a Crystal Nail one steppes gél lakk készletével. Régóta nézegettem ezt a készletet, mert az én körmeim olyanok, hogy egy sima körömlakk, max. két nap és ha minimális kopást észreveszek rajta, akkor már mosom is le, mert idegesít. Kisgyerek és háztartás mellett meg valljuk be, nem a legoptimálisabb állandóan körömlakkozni és várni amíg megszárad, ez a másik halálom :)

Először kb. novemberben csináltattam egy gél lakkot, bár az sima volt nem one step, de beleszerettem, hogy mennyire tartós, de mivel nincs időm kéthetente körmöshöz menni, ezért valami otthoni megoldást kerestem, így találtam rá erre a készletre.



A készlet  tartalma a következő:

  • 1 db ötujjas LED lámpa (ezzel azért vitatkoznék, kényelmesen 4 ujjas)
  • 1 No buffer scrub folyadék (ez arra való, hogy ne kelljen a körmöt bolyhosítani, elég átkenni ezzel a folyadékkal)
  • 1 narancsfa pálca
  • 1 körömágybőr eltávolító (ez azért vicces, mert ugyanilyenem van, amit az ebay-ről rendeltem 300 Ft-ért, ha egymás mellé teszem a kettőt, nem tudom megállapítani melyik - melyik :))
  • 1 one step gél lakk
  • 1 fénylakk
  • 10 db szálmentes törlőkendő

Tapasztalat:

A led lámpa szuper, de tényleg csak 4 ujjas, én úgy szoktam, hogy 4-4 ujj mindkét kézen, aztán a végén a két hüvelykujj. Tényleg nem kell bolyhosítani elég átkenni a folyadékkal. 

Tartósság: Nos nem vagyok túl elégedett, nem mindig használok hozzá fénylakkot, de igazából mindegy, hogy van rajta vagy nincs kb. 4 nap, utána fogja magát és megreped, feljön stb. úgyhogy ezért kezdtem el más gél lakk irányába nyitni, mivel a hazai piacon kaphatóak túl drágák ezért jött az ötlet, hogy megnézem az ebay-en és nem bántam meg sőt, de ez a következő poszt anyaga. :) Ha osztályoznom kéne a készletet akkor 5/3, mert a LED lámpája profi és a lakkokat leszámítva tök jó készlet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése