2015. március 31., kedd

Körmös cuccok az ebayről

A gél lakk mániám mellett be kellett szereznem egy-két hasznos dolgot is a körmeim díszítéséhez, vagy éppen a lemosáshoz, ezt mutatom meg nektek most! Szerintem aki otthoni gél lakkozásra adja a fejét azoknak a következő tételek hasznosak lehetnek.


1. Szálmentes törlőkendő, nagyon jó dolog és piszok olcsó, olyan 500-600 Ft között lehet kapni és 900 db van benne. 
2. Narancsfa pálca 100 db van ez zacskóban és tökéletesen végzi a dolgát. Olyan 350-400 Ft körül mozog az ára


3. Körömlakk gyűrű, a koreai gél lakkoknál nem lehet megállapítani kívülről, hogy milyen színük van, ezért vettem ezt a gyűrűt, amit csak rá kell tennem a flakkonokra. Egy tasakban 50 db van és nagyon praktikus. 300 Ft az ára


4. Kristályok körömdíszítéshez én egy 6 különböző formát tartalmazó formát rendeltem meg 310 Ft-ért. Nagyon jól lehet vele dolgozni, szépek.


5. Gél lakk eltávolítását könnyítő csipesz. Igazából alufólia helyett van, nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de nekem kínszenvedés volt az alufóliával szerencsétlenkedni, ennél meg egy negyedbe vágott vattakorongot beleteszek rácsippentem az ujjamra és dunsztolódik. Bár azért már a vége felé ezt is művészet feltenni, de gyakorlat teszi a mestert :) Kb. 1000 Ft a készlet.


6. Körömnyomda készlet, 10 sablonnal és egy nyomdával. Magával a nyomda részével nincs baj, a lehúzó része katasztrófa, de azt meg lehet oldani egy sima plasztik kártyával is. Párszor már nyomdáztam vele, de vagy nincsenek jó körömlakkjaim erre a célra, vagy pedig nem annyira jók a sablonok. Még nem tudok végleges vélemény mondani, majd írok róla tesztet. Kb. 800 Ft a szett egyébként. 



Ezek voltak a körmös szerzeményeim, remélem tetszettek. Eladókat nem írok csak ha kéritek, én mindig megnézem, az értékeléseit és utána rendelek. Eddig még nem csalódtam. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése