2015. április 20., hétfő

4k kérdőív - BookTag

Mint tudjátok nemcsak szépségápolás van a blogon, most egy könyves Taget hoztam nektek. Gabó olvas blogján láttam meg és megtetszett fogadjátok szeretettel.



1. Szoktál nassolni olvasás közben?  
Bevallom őszintén nem, mivel leginkább esténként szoktam olvasni, ezért nem szoktam nassolni, meg valahogy nem is szeretek hozzányúlni a könyvemhez úgy, hogy közben kajás a kezem.

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben? 
Nincs ilyen, bekészítek magam mellé egy ásványvizet aztán kb. ebben ki is fullad a dolog. :)

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük? 
Tankönyvekbe igen, de olyan könyvbe amit csak szórakozásból olvasok, mert azt nem tartom jó dolognak, miért firkáljam össze.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Leginkább sehogy leteszem az ágy mell nyitva a könyvet. De ha elviszem valahova akkor általában valami cetlit teszek bele. Bár megjegyzem, hogy mostanában sokat olvasok ebook olvasón ott meg megjegyzi a gép, hogy hol tartok. :)

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol? 
Naná, ez nem kérdés. Sőt utána jön az, hogy na még egy fejezet, na még egy, ez tuti az utolsó. :)

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Nem, ha nem tetszik leteszem és olvasok mást, ennyi. 

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel? 
Néha igen, néha nem. Inkább megjegyzem, aztán ha alkalomadtán eszembe jut akkor megnézem. 

8. Mit olvasol most? 
Wilbur Smith: A sivatag istene

9. Milyen könyvet vettél legutóbb? 
Amit a nyolcas pontban leírtam :)

10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra? 
Leginkább este az ágyban. :) De kint a kertben is szívesen olvasgatok, ha nincs nagyon meleg. 

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban? 
Attól függ mennyire jó a sorozat, önmagában is van értelme, vagy az egész együtt ér valamit. 

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek? 
Igazából nincs, minden korszakomnak megvoltak a maga kedvenc olvasmányai, de nincs olyan amit favorizálnék.

13. Hogy rendszerezed a könyveidet? 
Na nálam olyan nincs, felrakom a polcra. :))))




Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is :)

2 megjegyzés:

  1. Kicsit "későn" találtam erre a bejegyzésre teljesen véletlenül, de nagyon tetszik, szerintem én is ki fogom tölteni! :)
    A válaszaid is tetszenek/tetszettek! :)
    (A tízes első részével teljesen egyetértek...de sajnos a mi kertünkben kivitelezhetetlen a művelet, szóval az nekem mindig kimarad...pedig olyan hangulatos lenne néha kiülni...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb későn mint soha :) A kerti olvasás valóban hangulatos, bár nálam is ritkaság, mert a lánykám inkább a játékot preferálja a kertben :)

      Törlés