2015. április 10., péntek

Pixibag 2015. április

Már nagyjából mindenki megkapta a kis neszesszert, úgyhogy itt az ideje számot adni a tartalmáról. :) Mint azt már írtam többször is nekem ezek a neszesszerek a kedvenceim sokkal jobban szeretem őket, mint a boxokat ahol luxus termékek vannak. Valahogy közelebb áll hozzám ez a kis csomag.
De nézzük mi lapult benne:

Kezdjük a csomagolással, szerintem az eddigi legszebb csomagolást kapott a neszesszer, letisztult, nagyon szép mintával és pozitív gondolatokkal, úgyhogy már látványnak sem utolsó.




Nézzük a termékeket, elsőként a Helia-D micellás arclemosó kendője akadt a kezembe, szeretem a micellás vizeket az arcápolási rutinom részét képezi és úgy gondolom, hogy ez a kis csomagocska nyaraláshoz pont ideális lesz :)


A második termék egy Pantene Pro-V regeneráló sampon. Az én hajam inkább zsírosodásra hajlamos, mintsem töredezett, de ettől függetlenül el fogom használni, mert egy kis táplálás a hajnak sosem árt.


A következő termék egy Dove tusfürdő új formulával, amivel már a zuhanyzás alatt hidratálhatjuk a bőrünket. No erre nagyon nagyon kíváncsi leszek, egyébként is tusfürdőben szeretem az új illatokat és új dolgokat kipróbálni, úgyhogy ez is nagyon jó kis termék.


És hogy az arcunkkal is foglalkozzunk egy kicsit máris megkaptuk az essence Lash Princess szempillaspirálját. Ez az a termék aminek különösen örültem, mert nagyon sok jót olvastam róla és nálam a szempillaspirál a napi rutin része, úgyhogy ma már ki is próbáltam.


Hawaiian Tropic 30 faktoros napvédő kréme volt a következő 100 ml-es csomagolásban, azt gondolom, hogy nyár közeledtével nagyon fontos a bőrünk védelme, attól függetlenül, hogy én napernyő alatt napozom :) mégis be szoktam magam kenni, mert fontos. A lányomnak a Vichy 50 faktoros napvédőjét használom, de nekem ez a 30-as pont jó lesz.


Az utolsó dolog a neszesszerben egy Rossetti bizsu fülbevaló volt, nagyon-nagyon tetszik, már tegnap fel is avattam.


Úgy gondolom, hogy egy nagyon gondosan összeválogatott csomagot kaptunk ami tényleg az egész testünkön használható termékekből áll. Maradok továbbra is Pixibag mániás és már most várom a következőt :)

Ti rendeltetek? Hogy tetszett?









2 megjegyzés: