2015. április 29., szerda

Halogató beauty blogger TAG

Katie blogján láttam ezt a Taget, igaz nem mai darab, de nekem tetszett! :)

1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint,amit csak ritkán használsz/követsz!
Na ez egy nagyon jó kérdés, de viszonylag könnyű rá válaszolni, nagyon ritkán készítek igazi sminket értem ezalatt, hogy a szemhéjamat szinte soha nem festem ki. A natúr, no make-up make-up sminkek az én világom. :)

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Igen. Nem olyan régóta használok ecseteket, de az alapozós ecsetemet imádom és hetente egyszer minimum kimosom, mert szerintem fontos, hogy tiszta legyen és úgy szebben is lehet vele dolgozni. Ha túl sokáig halogatom ezt a műveletet akkor már kevésbé szép végeredményt kapok, úgyhogy mindenkinek javaslom, hogy amit naponta használ azt legalább hetente tisztítsa ki.



3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Egy percig kb. Pontosan ezért váltottam gél lakkra, egész egyszerűen nem bírom elviselni, ha akár egy minimálisan is le van pattogva a lakk a körmömről. Arra meg nincs időm sajna, hogy naponta kétnaponta lakkozzak, bármennyire is jók a mai lakkok, az én körmeim a mások szerint szuper tartós körömlakkot is két nap alatt likvidálják :) De van gél lakk hála istennek :)

4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Attól függ, hogy mi az a termék, ha olyan dolog, amit mindennap használok, akkor még mielőtt elfogyna megveszem az utánpótlást. Ha megvagyok nélküle akkor akár hetekig is, vagyis legalábbis addig amíg nem tévedek drogéria irányába :)

5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Szerintem nincs ilyen, legalábbis én nem tudok róla. Rossz szokásnak mondanám azt, hogy nem használok nappali krémet az arcomra, egész egyszerűen utálom, nálam a krémezés az esti rutin része, reggel erre képtelen vagyok.


6. Nevezz meg egy - nem szépségápolással kapcsolatos - szokást, amit mindig halogatsz!
Vasalás :( Hála istennek csak a gyerek dolgait vasalom, nagy ritkán veszek magamnak olyan cuccot amit vasalni kell. Nem szeretem, felesleges időpocsékolás :)

7. Időben el tudsz készülni, ha menned kell valahová, vagy kapkodsz és elkésel?
Igen, időben el tudok készülni. Utálok késni, ez nálam alapbeállítottság :)



8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Nem, ha nem is megyek boltba, attól még meglátok valamit a neten amit meg kell vennem, mert most akciós :) Fránya internet. 

9. Rendezetten tárolod a smink/körömlakk készletedet?
Igen, legalábbis törekszem arra, hogy rendezett legyen minden, néha sikerül, néha kisebb káosz van körülöttem. 



10. Mennyi volt a legtöbb idő, ameddig hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?  
Kb. 1 hónap volt a maximum, de annak is megvolt az oka. Próbálok hetente legalább egy bejegyzést megírni, van egy csomó ötletem, de néha igen lusta vagyok pl. fényképezni, ami azért elengedhetetlen része egy jó posztnak :)

Ha van kedvetek Ti is töltsétek ki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése