2014. október 28., kedd

Az első Memebox

Mint már írtam, imádom a koreai kozmetikumokat. A minap rátaláltam Viktória blogjára az http://www.ohmybrush.com/-ra nála aztán kánaán van koreai termékekből és nála olvastam először a memebox-ról. Van valami varázsa ezeknek a szépségdobozoknak. Az itthoniak közül a Pixibox/Pixibag duot illetve a DM kedvenceket szoktam megvenni. Bár utóbbi mostmár a szerencsére van bízva. Na de térjünk vissza a memebox-hoz, nézegettem az oldalt, regisztrálásért 3 meme pontot írnak jóvá, ami 3 $-t jelent. Illetve a neten találsz kuponkódokat, amivel szintén csökkentheted az adott doboz értékét. Én egy 5$ értékű kupont találtam itt.

Fotó innen

Nos sokáig nézegettem a dobozokat, gondolkodtam a skinfood most megjelent dobozán, meg a the faceshop box-on is, de végül a 11-es Luckybox-ra eset a választásom ami 23 $ + a postaköltség 6,99 $ Ez a dobozka azt ígéri, hogy azokat a termékeket teszik bele, amiket a K-Beauty-n magasra értékeltek vagy nagyon jól fogyott. Szóval nem lehet rossz, a kuponnal és a kezdő 3 memepontommal együtt 21,99-et fizettem a dobozkáért. 

Fotó innen,

Egyetlen szívfájdalmam csupán, hogy november 26.-án kezdik el postázni a csomagokat. De remélhetőleg karácsonyig megjön és akkor lesz mit a fa alá tenni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése