2014. október 29., szerda

Könyvajánló - Bogyó és Babóca foglalkoztatókönyv

Jövőre iskolába készülünk, úgyhogy próbálok olyan dolgokat venni a gyereknek, ami hasznos és tud belőle játékosan tanulni. Nemrég volt a névnapja, úgyhogy beszereztük a Bogyó és Babóca foglalkoztatókönyvét. 


Az oviban láttam először, de a 4500 Ft-os árát meglehetősen borsosnak találtam, így neten kezdtem el kutakodni, meg is találtam a Shopline-on, 3900 Ft-ért, viszont postaköltséget spórolandó gyorsan körbekérdeztem a kollégákat, hogy ki szeretne könyvet rendelni. A lényeg, nem tudták szállítani határidőre, ezért lemondtam ezt a könyvet a kollégáim persze megkapták a sajátjukat :) sors fintora. És most jön a mázli része, az emag.hu alá most került be  a Lira, ami miatt ingyenes házhozszállítás és brutális akciók vannak október 31.-ig. Úgyhogy megtaláltam rajta a könyvet 3390 Ft-ért. Gondolhatjátok egyből megrendeltem.

Első ránézésre nagyon jó kis feladatok vannak benne, és ráadásul 12 új mese, úgyhogy elleszünk egy darabig, annyi hátránya van, hogy egyszer használatos a könyv sajnos, ha már beleirkálunk akkor nem lehet többet megoldani a feladatokat. Perszer fénymásolással megoldható, de szerintem az elveszi az értékét és a gyereket se érdekli annyira, ha nem szép színes.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése