2014. október 31., péntek

Ebay-es szerzemények

Sok blogon olvastam már, hogy miket szereztetek be az ebay-ről, kinek mi a tapasztalata. Gondoltam én is megírom, hátha valakinek hasznos lehet, vagy épp nézegette az adott márkát. Ebben a posztban azokat hoztam, amik a szépségápolással foglalkoznak.



1. 3W Clinic Natual Bőrkiegyenlítő Áttetsző Fixáló Púder
Ezt a púdert a BB krémemhez vettem anno. Nagyon gazdaságos, nekem a kis pamacsa is bevált és a BB krém felett használva pont annyit mattit amennyit kell. 2100 Ft körüli áron beszerezhető pl. innen.

2. Körömdíszítő szett
Semmi extra a egy pontozó készlet, ami mindkét végén különböző méretű pontokat tud nyomdázni a körömre, Nekem ez a fa kiszerelés tetszett, de lehet kapni műanyagban is. Én aukción nyertem 270 Ft-ért, de az eredeti ára is kb. 470 Ft körül mozog.

3. Pobling arctisztító
Van a iBling amit a bbkrem.hu oldalon is lehet kapni 8500 Ft-ért ennek a dupe-ja a Pobling, akción nyertem kb. 2500 Ft-ért, gondoltam egy próbát megér. Amit szeretek benne az a keféje, nagyon-nagyon jó arctisztító kefe kellőképpen tömött, puha, könnyen tisztítható. Ami a vibrálást illeti, engem nem győzött meg, kellemes, de semmi extra, Összességében ennyit megért, de az eredetit biztos nem venném meg. 

4. Tangle Teezer Dupe
No kérem, akinek van otthon egy hosszú hajú gyermeke az tudja, hogy nem egyszerű a fésülködés, neten olvastam a Tangle Teezerről, viszont 2800 - 5000 Ft-os árat kissé sokaltam ezért beszereztem az ebay-en 850 Ft-ért ezt a Dupe-ot. Azt kell mondjam szuper, tök jól tudom fésülni vele a gyerek haját, nincs "anya ne húzd". Úgyhogy valószínűleg beruházok majd egy eredetire is alkalomadtán. De ez a dupe is tökéletes megoldást nyújt.

5. Missha Perfect Cover nr. 23 BB krém
Miután az itthon kapható BB krémekkel nem voltam barátságban gondoltam kipróbálom ezt a koreai márkát. Olyannyira bevált, hogy azóta már kétszer vettem, Imádom, egy pumpálásnyi kell belőle, nagyon jól eloszlatható és a 3W púderral könnyen fixálható. Kombinált bőröm van, de én nem tapasztaltam azt, amit sok blogger ír, hogy ha nem használják előjönnek a bőrhibák stb. Olyan 2500 körüli áron szoktam venni a beautynetkorea.com-on

6. Pirosító ecset.
Alapból nem rossz, de nekem túl puha és ezért nehezen használható, ezért nem ajánlom. 200-300 Ft 

7. Mattosító körömlakk
Semmi extra, azt tudja ami a feladata. Annak ajánlom aki szereti a matt lakkokat. 670 Ft

8. Baviphat kollekció
Róluk már írtam itt és itt. 

9. Körömágy eltávolító
Nos, már régóta szerettem volna ilyesmit, de a 1800 Ft-ot kicsit soknak tartottam, ezért körbenéztem az ebay-en és rábukkantam erre a gyöngyszemre 250 Ft-ért. Tartós, teszi a dolgát, úgyhogy abszolút megéri az árát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése