2014. október 17., péntek

Októberi Pixibox

Körülbelül január elején találkoztam először a Pixibox meglepetés dobozával. Aki nem ismerné, ez egy olyan luxusmárkákat felvonultató dobozka, amiben mindig van 1-2 teljes kiszerelésű és 3-4 utazó méretű termék mindösszesen 4390 Ft-ért. Ami a trükk benne, hogy sose tudod, hogy az adott dobozban mi lesz, csak a márkákat. Annak ajánlom aki szereti a meglepetést és a top kategóriás termékeket szeretne kipróbálni nagyobb befektetés nélkül. Van egy kistestvére is a Pixibag, őszintén szólva én azt jobban szeretem, de arra a következő csomagnál térnék ki. 

Lássuk mit rejtett az amúgy szülinapos Pixibox, íme a kis csomag:


Amikor kinyitottam a dobozkát a nagyon finom rózsaillat volt az első ami megcsapta az orromat. Nagyon impozáns kis dobozka, persze most is voltak benne olyan dolgok, amiket még nem használtam és szerintem, ha elhasználom innen a jövőben sem fogok, de azért jó újdonságokat kipróbálni. Nézzük tételesen mit rejtett a dobozka:

Tony&Guy Glamour - Moisturising shine spray - teljes kiszerelés

Nos ez egy fény spray, ami elvileg szép fényt ad a hajnak és extra csillogást. Nem tudok róla nyilatkozni, még nem próbáltam, viszont hadilábon állok ezekkel a hajas termékekkel, mert hipergyorsan zsírosodik a hajam sajnos, ezért mindig szkeptikus vagyok, de ha majd kipróbálom írok róla pár mondatot. 


Schwarzkopf - Bonacure hairtherapy - sampon és olaj - utazó méretű termék
A következő termék egy rózsaolajos haj és fejbőr regeneráló készítmény egy sampon és egy olaj. Nagyon, de nagyon jó illata van. Argán olajat már használtam a hajam végére, de a zsírosodás miatt a fejbőr közelében eddig nem mertem mást, még balzsamot sem használok emiatt. De ki fogom próbálni, mert annyira szuper illata van :)


Naobay krém és arctisztító tej - utazó méretű termék
Mivel nemrég fogyott el az arckrémem nagyon megörültem neki, gyorsan ki is próbáltam a krémet, nos nekem sajnos csalódás volt, Egyrészt nincs jó illata és ez még enyhe kifejezés másrészt az állaga sem győzött meg, nehezen szívódik fel és utána nem érzem, hogy hidratált lenne a bőröm. Úgyhogy, ha ez a kis minta elfogy, biztos nem vennék belőle többet. Az arctisztítóról még nincs véleményem, ha lesz megírom. 


Eucerin PH kézkrém - utazó méretű termék
Kellően zsíros és jól hidratáló krém, és mivel utazó kiszerelés, tök jól elfér a táskában, úgyhogy nálam pirospontos termék.

Nina Ricci - Nina parfüm - minta
Aki szereti az édes enyhén virágos illatot, annak telitalálat. Ilyen vagyok én is, elgondolkodtam rajta, hogy megveszem a teljes kiszerelést, vagy felírom a karácsonyi listámra. :)

NYX rúzs - teljes kiszerelésű termék
Elfelejtettem megnézni, milyen szín jutott nekem, de ezt majd pótolom :) Ritkán használok rúzst, a szájfényeket jobban kedvelem, de ez a szín pont illik hozzám, úgyhogy tetszik. 

Összességében egy jól sikerült dobozka lett. Persze vannak benne szívemhez közelebb és távolabb álló dolgok benne, de ez mindennel így van. Már nagyon izgatottan várom a következő Pixibag-et, nekem az a kedvencem. :)








2 megjegyzés: